Liepsnojantis entuziazmas, palaikomas sveiko proto ir atkaklumo, yra kokybė, kuri dažniausiai tampa sėkme. – Dale Carnegie.

Norite pradėti savo verslą?
Norite pradėti verslą ir galvoje kirba begalė minčių, tik neaišku, kaip jas surikiuoti, kad tikslą pasiektumėte kuo greičiau ? Universalaus recepto nėra, kaip nėra vieno vaisto nuo visų ligų, bet geras patarimas visada praverčia. Žinome, kas yra verslas ne iš vadovėlių, bet iš patirties. Pirmus žingsnius prekybos ir paslaugų sferoje žengėme prieš 20 metų ir per tuos metus padarėme pakankamai klaidų ir įgijome užtektinai patirties, kad galėtume tuo pasidalinti su Jumis. UAB „Via proxima“ teikia nemokamas konsultacijas įmonių steigimo ir kitais verslo pradžios klausimais – nuo įmonės teisinės formos parinkimo iki buhalterinės apskaitos ir verslo planų rengimo.
- Dirbame visoje Lietuvoje.
- Pirma konsultacija - nemokamai.
- Ilgametė patirtis verslo rinkoje.
- Greita reakcija į iškilusias problemas.
- Kokybiškas atstovavimas valdiškose institucijose.
Kokias įmones steigiame?
Steigiamos įmonės pagal pasirinktą teisinę formą : • UAB steigimas (uždarosios akcinės bendrovės steigimas); • IĮ steigimas (individualios įmonės steigimas); • MB steigimas (mažosios bendrijos steigimas); • VŠĮ steigimas (viešosios įstaigos steigimas); • AB steigimas (akcinės bendrovės steigimas).
Norint įregistruoti įmonę VĮ Registrų centras, Jums tereikia sugalvoti įmonės pavadinimą, kuris būtų Jūsų įmonės įvaizdžio dalis ir atitiktų Valstybinės lietuvių kalbos komisijos reikalavimus, o visa kita už Jus padarysime mes (rezervuosime įmonės pavadinimą, paruošime reikiamus dokumentus, pagaminsime antspaudą ir padėsime atlikti pirmus darbus įregistravus įmonę). Įmonės steigimo kaina priklauso nuo steigiamos įmonės teisinės formos ir steigimo būdo (internetu ar per notarą). Steigiant įmonę internetu, visiems steigėjams būtina turėti elektroninį parašą (tai gali būti asmens tapatybės kortelė su PIN kodu, mobilus elektroninis parašas ar kriptografinė USB laikmena). .

metų darbo rinkoje
patenkintas klientas
paruošti verslo planai
atstovaujamos valdiškos institucijos
Kokiu būdu vedama buhalterinė apskaita?
Buhalterinės apskaitos tvarkymas nuo pirminių dokumentų iki pilnos finansinės atskaitomybės: ▪ apskaitos politikos parengimas; ▪ apskaitos modelio, tinkamiausio Jūsų įmonės veiklai, sukūrimas, atsižvelgiant į tai, kokią informaciją nori gauti įmonės vadovas ir kokią informaciją reikia teikti valstybinėms institucijoms; ▪ pirkimo ir pardavimo dokumentų registravimas; ▪ banko ir kasos dokumentų registravimas; ▪ avanso apyskaitų ir komandiruočių ataskaitų sudarymas ir registravimas; ▪ ilgalaikio ir trumpala turto apskaita ; ▪ darbo užmokesčio apskaita (visų išmokų darbuotojams skaičiavimas ir registravimas) ir pažymų darbuotojams rengimas ir išdavima; ▪ apskaitos registrų sudarymas; ▪ pageidaujamų ataskaitų sudarymas ir teikimas įmonės vadovams ar jų įgaliotiems asmenims sutartyje numatytais terminais; ▪ deklaracijų ir kitų dokumentų paruošimas ir teikimas įmonės vadovui ir/ar valstybinėms institucijoms. Valstybinėms institucijoms dokumentus teikiame tuo atveju, jei mūsų įmonė įgaliota tai daryti. Pagal poreikį aptarnaujamai įmonei suteikiama galimybė: • on-line pajamuoti prekes, sekti jų likutį sandėlyje ir formuoti pardavimo dokumentus (tiek spausdintinę, tiek elektroninę versiją), • on-line galimybę sekti pirkėjų skolas ir įsiskolinimą tiekėjams – tai palengvina įmonei planuoti savo pinigų srautus. Buhalterinės apskaitos paslaugų kaina nustatoma kiekvienai įmonei individualiai, atsižvelgiant į darbuotojų skaičių ir Jūsų veiklos specifiką.